sábado, 10 de septiembre de 2011

GILDA, LA NÚVIA BLAVA

Hola a tots!!!
El meu nom és MªCreu i sóc de Balaguer (Lleida)
Amb aquest blog vull compartir el meu amor pels treballs manuals i els detalls personalitzats a la màxima expressió.
M'apassiona la costura en general, labors, restauració,etc...
I tot plegat ho vull compartir amb tots vosaltres i també faig cosetes per encàrrec!!! No dubtis en enviar-me un correu per qualsevol dubte que tinguis.
Per començar....La núvia blava, nina tota feta a mà.

3 comentarios:

  1. Hola MªCreu, jo soc la Montse i visc a Alcoletge.
    Et dono la benvinguda al mon bloqueril, espero veure molt treballs teus con aquesta Tilda tan bonica.

    Petons

    ResponderEliminar
  2. "bloqueril" uys...uys...volia dir blogueril!!!

    ResponderEliminar
  3. Ja ens em antés!jajajajja.
    Gràcies Montse pels teus comentaria, m'animen a continuar penjant cosetes.

    ResponderEliminar